Меню
Ваш кошик
Телефонуйте й уточнюйте свою знижку на кондиціонер Daikin!

Повернення і обмін

Як можна повернути товар або провести обмін? 

Якщо товар з нашого інтернет-магазину не підійшов замовнику, завжди є можливість:

  • Протягом 30 днів повернути його;
  • Протягом 90 днів обміняти на іншу позицію сайту. 

Закон України дає можливість повернути товар, в період 14 днів, з часу купівлі. Та ми йдемо на зустріч клієнтам, адже розуміємо, що інколи потрібно більше часу. Тому, термін для повернення і обміну збільшений. 

Щоб повернути товар в магазин потрібно:

  1. Зробити дзвінок і попередити про повернення товару;
  2. Написати заяву про повернення від руки. Можна використовувати шаблон;
  3. Взяти з собою чек покупки і показати при поверненні;
  4. Повертати лише цілий товар, без дефектів і механічних пошкоджень. Якщо обладнання вже було у використанні повернення неможливе (крім гарантійних позицій). 

Для того, щоб здійснити повернення Новою поштою потрібно:

  • Попередити менеджерів по телефону про повернення, та отримати адресу для посилки;
  • Написати заяву від руки на повернення, по шаблону;
  • Додати чек про купівлю;
  • Оформити відправлення товару, за умови його цілісності, не пошкодженості упакування. 

Як повернути товар по гарантії? 

  • Зробити дзвінок менеджерам і попередити про повернення гарантійного товару;
  • Детально ознайомитися з усіма пунктами гарантійного талона. Умови підтвердження гарантійних випадків у різних виробників можуть відрізнятися. Менеджери інтернет-магазину завжди підкажуть правильні рішення, якщо виникнуть питання про гарантію;
  • Знайти сервісний, центр по адресах вказаним у талоні, звернутися до нього і підтвердити факт наявності браку чи неможливість ремонту;
  • Доповнити посилку заявою на гарантійне повернення, написаною від руки, по шаблону;
  • Вкласти в посилку чек, талон на гарантію та акт огляду від сервісного центру. 

Популярні питання про повернення від клієнтів 

  • Наші клієнти часто ставлять такі питання про повернення товару? 
  • Чи можна повернути після ремонту? Ні, тільки коли є підтвердження заводського браку. 
  • При оплаті картою можна повернути гроші на іншу? Так. Повернення здійснюється на рахунок вказаний у заяві. 
  • На яку адресі відправляти товар? Всю інформацію та адресу надає менеджер інтернет-магазину телефоном. 
  • Хто оплачує доставку товару на повернення? Гарантійний товар - продавець, всі інші - відправник. 
  • Які позиції не підлягають обміну? Весь товар з асортименту нашого сайту можна повернути. 
  • Чи можна повернути покупку частково, окремі товари? Так, повертається вартість цієї одиниці товару.