Повернення і обмін
Як можна повернути товар або провести обмін?
Якщо товар з нашого інтернет-магазину не підійшов замовнику, завжди є можливість:
- Протягом 30 днів повернути його;
- Протягом 90 днів обміняти на іншу позицію сайту.
Закон України дає можливість повернути товар, в період 14 днів, з часу купівлі. Та ми йдемо на зустріч клієнтам, адже розуміємо, що інколи потрібно більше часу. Тому, термін для повернення і обміну збільшений.
Щоб повернути товар в магазин потрібно:
- Зробити дзвінок і попередити про повернення товару;
- Написати заяву про повернення від руки. Можна використовувати шаблон;
- Взяти з собою чек покупки і показати при поверненні;
- Повертати лише цілий товар, без дефектів і механічних пошкоджень. Якщо обладнання вже було у використанні повернення неможливе (крім гарантійних позицій).
Для того, щоб здійснити повернення Новою поштою потрібно:
- Попередити менеджерів по телефону про повернення, та отримати адресу для посилки;
- Написати заяву від руки на повернення, по шаблону;
- Додати чек про купівлю;
- Оформити відправлення товару, за умови його цілісності, не пошкодженості упакування.
Як повернути товар по гарантії?
- Зробити дзвінок менеджерам і попередити про повернення гарантійного товару;
- Детально ознайомитися з усіма пунктами гарантійного талона. Умови підтвердження гарантійних випадків у різних виробників можуть відрізнятися. Менеджери інтернет-магазину завжди підкажуть правильні рішення, якщо виникнуть питання про гарантію;
- Знайти сервісний, центр по адресах вказаним у талоні, звернутися до нього і підтвердити факт наявності браку чи неможливість ремонту;
- Доповнити посилку заявою на гарантійне повернення, написаною від руки, по шаблону;
- Вкласти в посилку чек, талон на гарантію та акт огляду від сервісного центру.
Популярні питання про повернення від клієнтів
- Наші клієнти часто ставлять такі питання про повернення товару?
- Чи можна повернути після ремонту? Ні, тільки коли є підтвердження заводського браку.
- При оплаті картою можна повернути гроші на іншу? Так. Повернення здійснюється на рахунок вказаний у заяві.
- На яку адресі відправляти товар? Всю інформацію та адресу надає менеджер інтернет-магазину телефоном.
- Хто оплачує доставку товару на повернення? Гарантійний товар - продавець, всі інші - відправник.
- Які позиції не підлягають обміну? Весь товар з асортименту нашого сайту можна повернути.
- Чи можна повернути покупку частково, окремі товари? Так, повертається вартість цієї одиниці товару.